Op Labelterrein "Achter 't Heezerenbosch" kan ook in de meeste weekenden buiten het hoogseizoen worden gekampeerd. Er is dan geen kampstaf aanwezig, de voorzieningen zijn beperkt en het kamperen is aan bepaalde regels gebonden.

Beperkte Voorzieningen en voorwaarden voor weekend kamperen:
(lees deze goed door om problemen te voorkomen)

• Alleen terrein 2,3,9 en 11 zijn beschikbaar voor het weekend-kamperen.
  • Parkeren is alleen toegestaan op P1 (aangegeven op kaart).
  • Er is geen afvalcontainer aanwezig (afval dus zelf netjes meenemen).
  • In gedeelten van het laagseizoen is er geen drinkwater (afgesloten i.v.m. bevriezingsgevaar).
  • Er is geen kampstaf aanwezig. Daarom zijn de voorzieningen 'programma' en 'noodtelefoon' niet beschikbaar

Voorwaarden:

• Vul het "Inschrijfformulier Weekendkamp" compleet in en verzend het formulier.
  • Het ingevulde formulier en de deelnemerslijst gaan door naar de gemeente Heeze en de jagersvereniging. De gemeente moet in geval van calamiteiten op de hoogte zijn van alle personen die in een bepaald weekend aanwezig zijn.
  • Tijdens het verblijf moet op verzoek een scoutcard en een reserveringsbewijs getoond kunnen worden. Politie en jagers zien er op toe dat er niet wild wordt gekampeerd.
  • Zorg dat alle weekendkampeerders op de hoogte zijn van het kampreglement Politie en jagers zien toe op naleving van dit kampeerreglement.
  • In de periode van 15 September tot 15 mei moet bij de gemeente toestemming worden gevraagd voor elk kamp. De toestemming moet twee weken voor het kamp worden aangevraagd. Houdt daar rekening mee bij het plannen van het kamp.
  • Na ontvangst van het kampgeld krijgt u een bevestiging van de reservering en de laatste informatie voor gebruik van het terrein. In deze bevestiging vindt u een datum waarvóór u via de mail terug gereageerd moet hebben, zodat er duidelijk is dat de informatie bij u is aangekomen en u die informatie begrepen hebt.