Op Labelterrein "Achter 't Heezerenbosch" kan ook in de meeste weekenden buiten het hoogseizoen worden gekampeerd. Er is dan geen kampstaf aanwezig, de voorzieningen zijn beperkt en het kamperen is aan bepaalde regels gebonden.

 

Beperkte Voorzieningen en voorwaarden voor weekend kamperen:
(lees deze goed door om problemen te voorkomen)

  • Alleen terrein 2,3,9 en 11 zijn beschikbaar voor het weekend-kamperen.
  • Parkeren is alleen toegestaan op P1 (aangegeven op kaart).
  • Er is geen afvalcontainer aanwezig (afval dus zelf netjes meenemen).
  • In gedeelten van het laagseizoen is er geen drinkwater (afgesloten i.v.m. bevriezingsgevaar).
  • Er is geen kampstaf aanwezig. Daarom zijn de voorzieningen 'programma' en 'noodtelefoon' niet beschikbaar

Voorwaarden:

  • Vul het "Inschrijfformulier Weekendkamp" compleet in en verzend het formulier.
  • Het ingevulde formulier en de deelnemerslijst gaan door naar de gemeente Heeze en de jagersvereniging. De gemeente moet in geval van calamiteiten op de hoogte zijn van alle personen die in een bepaald weekend aanwezig zijn.
  • Tijdens het verblijf moet op verzoek een scoutcard en een reserveringsbewijs getoond kunnen worden. Politie en jagers zien er op toe dat er niet wild wordt gekampeerd.
  • Zorg dat alle weekendkampeerders op de hoogte zijn van het kampreglement Politie en jagers zien toe op naleving van dit kampeerreglement.
  • In de periode van 15 September tot 15 mei moet bij de gemeente toestemming worden gevraagd voor elk kamp. De toestemming moet twee weken voor het kamp worden aangevraagd. Houdt daar rekening mee bij het plannen van het kamp.
  • Na ontvangst van het kampgeld krijgt u een bevestiging van de reservering en de laatste informatie voor gebruik van het terrein. In deze bevestiging vindt u een datum waarvóór u via de mail terug gereageerd moet hebben, zodat er duidelijk is dat de informatie bij u is aangekomen en u die informatie begrepen hebt.

 

 

How to contact us?

For all inquiries about the Scouting label Campsite 'Achter 't Heezerenbosch' you can e-mail us at  Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Do you have any questions about your reservation? Please mention the name of your group and the date of arrival in your message

 

 

Mail

If you like to surprise your (grand)son or (grand)daughter with a letter or a postcard whilst their camp? You can use the following adress:
Scouting kampeerterrein "Achter 't Heezerenbosch"
Heezerenbosch 30
5591 TA HEEZE
 

Don't forget to mention the Name of the Scouts group on your mailmessage.

 

Emergency phone

The staff can be reached on the following phone numbers during high season (july 1st - august 31st).

+31-6-52666824
The staff can be reached only for emergency reasons during 
high season (july 1st - august 31st).

 

>> All Scouts Label Campsites in the Netherlands can be found here! <<

 

 

 

 

Contact

Voor informatie over het terrein kunt u contact opnemen met Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Vermeld a.u.b. bij alle correspondentie over reserveringen:

  • De groepsnaam
  • De datum van de gereserveerde periode

 

 

 

Post

Uw (klein)zoon of (klein)dochter op scoutingkamp verrassen met een kaartje of een brief? Het is mogelijk om post te sturen naar kampeerders op "Achter 't Heezerenbosch". Het adres van het labelterrein is:
Scouting kampeerterrein "Achter 't Heezerenbosch"
Heezerenbosch 30
5591 TA HEEZE

Vergeet niet de Naam van de scoutinggroep duidelijk te vermelden op de postzending.

 

Onze brievenbus staat er alleen tijdens het zomerkamp, dus stuur het kaartje tijdig.

 

Noodtelefoon (1 juli - 1 september en alleen voor noodgevallen)

De kampstaf is in het hoogseizoen telefonisch bereikbaar via een tussenpersoon op telefoonnummer 06-52666824.
De kampstaf kan onder dit nummer, alleen in het hoogseizoen (1 juli - 1 sept.) worden bereikt voor noodgevallen.

 

 

 

Alle Labelterreinen van Scouting Nederland vind je hier.

 

 

 

Staff

During high season (juli-august and the weekends of Ascention Day and Pentecost) vollunteers of the Dutch Scouts Organisation are present as a host at the campsite. This staff can be found approx 400 meters west of the main entrance.

 

Task of the staff

The main task of the staff is looking after the safety on the campsite. The emergency plan -you can find it elsewhere on this website- is an important part of this. Therefor it is important to provide the staff with proper information. You have to provide a complete list of all the membeers of your campgroup (name, adress, phone numbers). Also if you plan forrest games after sunset you need to inform the staff.
The staff has a list of doctors, the phone number of the medical point (0900-8861) and the staff can help in emergency situations. First Aid materials are available, ticks can be removed. When problems between different groups occur, the staff can mediate.

de kampstaf herken je duidelijk aan deze tent

Arrival and departure
On arrival, the staff will show thee group the booked subsite and discuss the way of transport of your luggage and materials to your subsite.
On departure the staff will make sure your subsite is clean (no litter, no charcoal) and if you dismantled your lavatory as it should be.


In case of arrival on a saturday you will be asked to have an evening chat with the staff and the groupleaders of other groups camping on the site. During this chat we will balance the use of the main fireplace, the wood for pioneering, and other facilities for general use. Also the rules of the campsite and the emergency plan will be discussed here.

Servicepoint
The staff also provides you with information about things to do and see in the surroundings, you can borrow tools and materials and you can buy badges and postcards. The staff also looks after the campsite, its campers and the rules of the campsite.

Activities
The staff can provide some activitiese for your group: GPS-tour, screen printing, working with a branding iron. On arrival, ask for the possibillities.

Het is gemakkelijk om te beginnen met het maken van uw website. Als u al iets van de basisprincipes weet kan dat helpen.

Wat is een contentbeheersysteem?

Een contentbeheersysteem is software die u in staat stelt eenvoudig webpagina's aan te maken en te beheren, door het aanmaken van de inhoud te scheiden van het mechanisme dat nodig is om het op het web te tonen.

Bij deze site wordt de inhoud opgeslagen in een database. Hoe het eruit ziet wordt bepaald door een template. De Joomla! software brengt het template en de inhoud bij elkaar om zo een webpagina te maken.

Website and beheergedeelte

Uw website heeft in feite twee afzonderlijke delen. De website (ook wel voorkant genoemd) is wat de bezoekers van uw site zullen zien. Het beheergedeelte (ook wel achterkant genoemd) wordt alleen gebruikt door de personen die uw site beheren. U kunt het beheergedeelte bereiken door op de link "Websitebeheer" te klikken in het "Gebruikersmenu" (zichtbaar nadat u bent ingelogd) of door het toevoegen van /administrator aan het eind van uw domeinnaam..

Inloggen in het beheergedeelte gebeurt met de gebruikersnaam en het wachtwoord dat is aangemaakt tijdens de installatie van Joomla.

Inloggen

Gebruik voor het inloggen op de voorkant van uw website het inlogformulier. Gebruik de gebruikersnaam en het wachtwoord die zijn aangemaakt tijdens het installatieproces. Eenmaal ingelogd kunt u artikelen aanmaken en aanpassen.

Bij het beheren van uw website kunt u artikelen aanmaken die alleen ingelogde gebruikers kunnen zien.

Maken van een artikel

Eenmaal ingelogd op de voorkant van de website ziet u in deze voorbeelddata een nieuw menu, het gebruikersmenu. Klik, om een nieuw artikel aan te maken, op "Maak een artikel" in dat menu.

Het formulier "nieuw artikel" heeft veel mogelijkheden, maar het invullen van een titel en iets in het tekstvak volstaat al. Om het gemakkelijk terug te vinden zet u de status op gepubliceerd.

Een bestaand artikel kan worden aangepast door op het wijzig icoon te klikken (deze wordt alleen weergegeven voor gebruikers die de juiste rechten hebben om een artikel te kunnen bewerken).

Template en modules

De uitstraling van de website wordt bepaald door de template. U kunt de websitenaam, de achtergrondkleur en nog veel meer aanpassen door de opties van de template naar eigen inzicht in te stellen. Dit kunt u doen door in het beheergedeelte naar de templatestijlen te gaan en te klikken op het standaard template (Protostar). De meeste wijzigingen kunnen gemaakt worden op het tabblad opties.

De blokken rond de hoofdcontent van de website worden modules genoemd. U kunt de afbeelding bovenaan de pagina wijzigen door de afbeeldingsmodule te bewerken in modulebeheer.

Leer meer

Er kan veel meer geleerd worden hoe Joomla! te gebruiken om de website die u voor ogen staat te bouwen. U kunt veel meer leren op de Joomla! documentatie site en op de Joomla! forums.